من ﻓﻠﺴﻔﻪ ﻋﮑﺲ ﯾﻬﻮﯾﯽ رو ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡﯾﻨﯽ ﯾﻬﻮﯾﯽ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼﯾﻬﻮ ﺩﻭﺭﺑﯿﻨﺸﻮ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﯽﯾﻬﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭ ﺳﻠﻔﯽﺑﻌﺪ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺍﯼ ﺩﻝ ﻏﺎﻓﻞ ﯾﻬﻮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﯽ !
ما را در سایت فقط برای خندیدن شما دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 17:36